Tuesday, May 25, 2004


Vandaag dan eindelijk met dit moppie hier boven naar de dierenarts geweest. Ik heb haar van de straat moeten plukken om haar in de draagbare kennel te krijgen. Op één of andere manier vertikte ze het om binnen te komen. Ze rook waarschijnlijk al onraad.
Met maar een schrammetje of 2 is het me gelukt dit tijgerinnetje onder luid protest in de kennel te krijgen. Dat viel mee!
De dierenarts constateerde 39,7 graden koorts waarschijnlijk vanwege een ontsteking. Ze schijnt er weinig last van te hebben gelukkig. Ze kreeg een prikje en ik kreeg antibiotica mee. Hoera! Het gevecht met de pilletjes kan weer beginnen.
Volgens de assistente vinden de meeste katten deze pilletjes net zo lekker als snoepjes. Nou maar hopen dat Chica dat ook vindt maar ik heb zo mijn twijfels.
Wat dat betreft kan ik beter goedzak Macho hebben. Die komt niet zo snel in opstand tegen zijn vrouwtje.

Wat een lekker ding hé?

Over lekkere dingen gesproken. Vanavond uit eten met mijn stuk. Hij wordt vandaag 41! En dat moet gevierd worden met een lekker etentje.

No comments: