Friday, May 07, 2004


Ondertussen kent iedereen Pucca wel zo'n beetje. Ik heb een pagina vol aan mijn website toegevoegd. Klik hier om er heen te gaan.

Ik haat die startpagina's die zichzelf ineens in je computer vastzetten. Nu had ik weer mysearch.com. Geen idee hoe ik er aan kwam.
Uit de software (via configuratiescherm) verwijderd, Internet opties weer teruggezet, Program Files, cookies overal had ik het uit verwijderd en het kreng wilde maar niet weggaan.
Ik geloof dat ik het nu voor elkaar heb. Ik hoop het want ik word hier zo woest om. Ik vind dit zo'n agressieve vorm van reclame. Nog 10 x erger dan spam.
Je zou er je computer van door het raam gooien. Wat denken ze daar nu mee te bereiken behalve giga veel ergernis?

Nog een half uurtje standby en dan is mijn drukke werkdag weer voorbij. Nog twee standby's to go. Ik heb wel zo het gevoel dat ik morgen en overmorgen in die ijzeren buis met die groene komkommer er op sta. In het weekend is het vaker raak dan normaal.

No comments: