Tuesday, May 04, 2004

Met grote verbazing hebben we zondagavond naar reality soap "De Tokkies" gekeken. Wat een familie zeg! Je kan het ze bijna niet kwalijk nemen dat ze een burenruzie zo uit de hand hebben laten lopen dat de wijk veranderde in een slagveld. Het leek er werkelijk wel oorlog.
Die mensen zijn gewoon zo dom. Die zouden eigenlijk onder toezicht geplaatst moeten worden.
Moeder is zo dik dat ik ter plaatse heb besloten mijn dieet aan de kant te zetten. Zo mager lijk ik als ik haar zie. 180 kilo! Ik heb haar ook geen stap zien doen. Alleen maar zien zitten met haar buik op schoot.
Pa Tokkie loopt de godganselijke dag in zijn oranje werkbroek. Misschien slaapt hij er zelfs wel in. Ruik je het al?
Jongste zoon Wimpie heeft al twee jaar geen school van binnen gezien en zoon Dennis is al 1 1/2 jaar geleden arbeidsongeschikt verklaard. Wat hij mankeert is onduidelijk. "Dat ken nie op t.v."
Dan is er nog een tweeling. Twee dochters, de oudsten.
Eentje woont in Almere met haar man, die niet in beeld kwam. De andere woont in Amsterdam. Haar leven staat even stil want haar man zit in de bak. Het begint dan ook pas weer als hij terugkomt.
Ze is Algerijnse, zegt ze. Dat is n.l. de nationaliteit van haar man.
Als de tweeling jarig is wordt er in huize Tokkie gebak geserveerd. Gebaksvorkjes hebben ze klaarblijkelijk niet want iedereen propt een megastuk uit het handje naar binnen. Zo, taart op!
Wat een familie! Echt erg!
Ik kijk volgende week weer. Dit is smullen! Beter als Puur Froger.

No comments: