Sunday, May 23, 2004

Ik haat die wormen die mijn computer van allerlei kanten bestoken. Grrrrrrrrr! Ik krijg van de vreemdste mensen post. Vandaag zelfs van poepopeenplaat@hotmail.com. Nou ja! Wie verzint zo'n naam.

Vandaag op het laatste moment van mijn Palmaatje afgehaald omdat ik mijn noodvulling verloor. Ik ben nog steeds erg moe en nog niet echt bijgekomen na die dag dat we 16 uur gewerkt hebben vanwege een hartaanval aan boord dus misschien was het wel de voorzienigheid. Nu alleen maar duimen dat de pijn mee gaat vallen tot woensdag. Dan sta ik op het schema van mijn tandarts voor een wortelkanaalbehandeling.

Op weg naar huis zag ik iemand skeeleren achter een looprek. Is dat de nieuwste manier om skeeleren te leren? Net zoiets als dat je vroeger leerde ijsschaatsen achter een stoel?

No comments: