Saturday, May 15, 2004

Ik ben gek op verrassingen! Gisteren kwam Hennie onverwachts op de koffie en had een kadootje bij. Het boek shopaholic van Sophie Kinsella.
Hennie en ik zijn twee grote liefhebbers van shoppen. Oh, okay, ik geef het toe, we zijn shopaholics. Ons ultieme idee van een dagje uit is samen naar de Ikea en dan elk hoekje van vooral de hebbedingetjes kelder van boven tot onder besnuffelen.
In de auto op weg naar Ikea Delft bezweren we elkaar niet te veel geld uit te zullen gaan geven en vooral geen dingen te kopen die we niet nodig hebben.
Helaas.......al op de trap naar boven stoten we een soort indianengehuil uit als we het eerste leuke koopje dat we absoluut nodig hebben tegenkomen en wordt er met de snelheid van het licht een kar gehaald om onze nieuwe aanwinsten in te leggen. Als we dit niet meenemen hebben we de rest van ons leven spijt. Bovendien kan je eigenlijk helemaal niet zonder. Supergelukkig zijn we dan, de adrenaline schiet ons door het lijf, onze ontwenningsverschijnselen worden weer voor even opgeheven. Hé, wat een lekker gevoel.
Ik kan niet wachten om in het boek te gaan beginnen. Het schijnt het enige boek te zijn dat nog leuker is dan shoppen zelf.

Maar voorlopgi ga ik op dit vroege uur gewoon even naar de sportschool. De 3e keer al deze week. Ik ben trots op mezelf.

Vanmiddag om 16.05 ga ik melden voor een Alicante die om 23.40 weer land en daarna kan mijn weekend beginnen. Een heerlijk dagje naar Thermen 2000 in Roosendaal ligt in het verschiet. Dat wordt genieten!

13.33
Vandaag is het 74 jaar geleden dat Ellen Church vloog als eerste stewardess ter wereld.
Klik hier om er meer over te lezen

No comments: