Friday, April 01, 2005

Nog eventjes en het zit er weer op. Ik speel met de gedachte om zaterdagavond al een vlucht te nemen. Heb ik nog even wat tijd om bij te komen. Ook lekker. Ik heb gehoord dat het weer in Nederland aantrekt. Bon!
Peter vroeg of ze hier file hebben. Nee, Peter, zelfs geen druk verkeer. En of ik al zin had om weer te gaan werken. Ach, een beetje misschien wel maar ik denk dat ik de eerste weken nog weemoedig terug zal denken aan dit eiland waar ik een beetje verliefd op ben geworden.
Ik heb zelfs vandaag naar een huisje gekeken. Heel leuk, met twee slaapkamers en een aardig stukje grond voor maar 80.000 nafjes. Geen geld toch!
Vanavond met Mimi in China Boko gaan eten. Heerlijk! De dochter van de chinese eigenaar woont in Utrecht maar was even over. Raar..............een chinese die vloeiend papiemento zit te spreken.
En hoewel het een heel lokaal tentje is kwam ik al mensen tegen die ik van gezichtje, of praatje kende. Het is hier echt een heel klein eiland.
Veel mensen hebben in Nederland gewoond en bijna iedereen heeft er wel familie. Zelfs in Alphen aan den Rijn!

Morgenavond de laatste Happy Hour en dan gaan Erik en ik zaterdag naar Washington Slagbaai Park en denk dat ik dan 's nachts maar vertrek.
Ik mis ook mijn katjes. Wil ze wel weer eens knuffelen.
Ayoo!

No comments: