Friday, April 15, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Dit is de koelvriescombinatie waar ik mijn zinnen op heb gezet maar sodeju wat zijn die inbouwdingen gruwelijk duur. Helaas heeft mijn Candy die er in zat toen ik dit huisje kocht het begeven. Ik ga nu maar voor een wat beter merk maar daar zit ook een prijsplaatje aan.
Ik kreeg de prijs iets naar beneden door de verschillende winkels tegen elkaar uit te spelen. van 1149 naar 1050 euro inclusief bezorgen. Niet echt schokkend dus.
Nou vloog ik van de week met een collega die me aanraadde om eens op www.kieskeurig.nl te kijken. Daar zouden reviews van gebruikers staan. Waarschijnlijk is dit model nog te nieuw en er stonden nog geen reviews op. Wel webwinkels die deze verkochten. En die hebben onderling ook een soort van concurrentiestrijd. Als je het op een andere webwinkel goedkoper tegenkomt dan gaat na één emailtje de prijs al weer omloog.
Ik zit nu op 856 euro inclusief bezorgen en verwijderingsbijdrage. Nou nog even alle webwinkels af om te kijken of het echt het allergoedkoopste is.
Conclusie: alvorens te kopen eerst even naar www.kieskeurig.nl.

En nu moet ik er als een speer vandoor. Ga borrelen met Angela om te vieren dat ze geslaagd is voor haar flight safety en haar allereerste rooster van het seizoen heeft gekregen.

No comments: