Wednesday, March 02, 2005

SNEEUW
Gisteravond maar weer eens naar de total body les gegaan samen met Angela en Mariska. Daarna een zonnebankje en bijkleppen met een kopje thee.
Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen en toen ik om een uur of 10 mijn gordijnen opende geloofde ik mijn ogen gewoon niet. Een dik pak sneeuw lag in mijn tuin.

Image Hosted by ImageShack.us

Dat is echt jaren geleden, dat ik zoveel sneeuw in Nederland heb gezien. Zoals elke ochtend kan Macho niet wachten om naar buiten te sprinten. Nu echter keek hij na zijn eerste stappen bedenkelijk rond en deed voorzichtig nog een paar stappen. Snel pakte ik mijn camera. Mooi toch, zo'n donkere kat in de witte sneeuw. Maar Macho bleek een watje!

Image Hosted by ImageShack.us

Vervolgens wilde hij er langs de voordeur uit. Misschien wilde hij even kijken of de situatie daar niet wat beter was. Niet dus!

Image Hosted by ImageShack.us

Hij heeft het even geprobeerd maar houdt dus echt niet van sneeuw.

Image Hosted by ImageShack.us

Bij het open raam verwonderd naar buiten staren, daar houdt hij het maar bij. Nou ja, hij heeft het geprobeerd. Chica ligt achter de verwarming en denkt er niet eens aan om ook maar één stap naar buiten te doen. Die vindt het wel best zo.

Vanavond doe ik een Milaan. De vlucht moet om 18.20 vertrekken maar ik hoorde zo juist van Edvard Niessing dat Schiphol te kampen heeft met de nodige vertragingen.
Jullie horen het morgen wel weer!

No comments: