Saturday, March 05, 2005

Met zijn drietjes gingen we in de taxi richting Rotterdam. De cockpit deed vandaag twee stretches en zouden we op Rotterdam zien.
De A4 gaf 14 kilometer file vanwege een ongeluk dus zijn we via de A44 gegaan. Ook daar reed het niet altijd even lekker door maar we reden tenminste af en toe.
Ik belde crewcoördinatie en liet ze weten dat we zeer waarschijnlijk niet op tijd op Airport Rotterdam zouden arriveren.
We kwamen dan ook 3 kwartier na de geplande tijd aan en gingen aan boord van het zojuist, te laat, gelande vliegtuig.
Bijna waren ze niet op Rotterdam geland maar uitgeweken naar Amsterdam vanwege de slechte weersomstandigheden.
Dan hadden we dus mooi voor niks in Rotterdam gestaan.
In ieder geval gingen we iets later dan gepland richting Stansted. Vlak voor de landing ging de luchthaven een kwartiertje dicht. Er werd preventief gestrooid. Even rondjes draaien dus (in de holding).
Op Stansted lag overigens geen sneeuw. Zo snel als mogelijk lieten we de passagiers aan boord komen.
Een uur na schema landen we uiteindelijk weer op Rotterdam. Niet slecht gezien de weersomstandigheden.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Mijn standby van vandaag is omgezet. In plaats van 12.00 tot 20.00 heb ik nu een standby van 19.00 tot 01.00.
Dat kan maar één ding betekenen. Dat ik standby sta voor de nacht Tel Aviv.
Deze vlucht wordt door ons gezien als De Hoofdprijs. Ik heb al even gekeken wie er allemaal op stonden. De purser was 24 uur van tevoren nog helemaal gezond en van plan de vlucht te doen hoorde ik van Crew Support maar toch vrees ik met grote vrezen. Ik haat deze vlucht!
Toch vanmiddag maar proberen een tukkie te doen.

No comments: