Wednesday, December 15, 2010

Big Cry for Help!!!!!

HELP!!!!!!
Look at how my blog looks. I just wanted to make it more beautiful with my own background for christmas..............................
And now even the old background won't come back totally, it doesn't cover the whole page. And I can't remember the back of my posts being white.
Blogger is not userfriendly when it comes to this!

Please??? Anyone???? *makes a very sad face*

HELP!!!!!
Kijk nou eens hoe rottig mijn blog eruit ziet. Ik wilde alleen maar een leuke zelfgemaakte achtergrond toevoegen voor kerst!
En nu krijg ik geen eens de oude achtergrond goed terug. Op een gedeelte van de pagina zie je hem helemaal niet. Bovenaan is dat! En volgens mij was de achtergrond van mijn posts voorheen ook niet wit.

Ik vind Blogger hiermee echt niet gebruikersvriendelijk hoor!

Kan iemand me een handje helpen? Alsjeblieft? *trekt pruillipje*


2 comments:

Marjanne said...

o néééé he, en ik ben wel de laatste die je hiermee kan helpen!! ik hoop dat je eruit komt!

Dora said...

ow nee ik moet je ook niet helpen...kan dat helemaal niet, als ik iets verander ben ik een hele dag bezig..omdat het altijd fout gaar...maa rje kan nu toch gewoon een nieuwe achtergrond nemen? En dan die cede erin zetten?