Sunday, November 21, 2010

Why not Another Christmas Wreath

I am not really sure whether I do like this one or not. Wanted to make a vintage christmas wreath and found this vintage looking christmas balls. They are as plastic als hell but that doesn't really show and it is very save for a clumsy person as I am.
Which brings back this stupid story to mind. I had this boyfriend with whom I was christmas shopping. He picked up a christmas ball in the store and told me it was plastic.
"So not!" I replied.
"Look" he said and softly knocked on the shelf with it.
It broke in hundred pieces and he was so embarrased but not half as much as I was. I have never been good at picking out my man :-).

Ik heb er maar weer eens eentje gemaakt. Ik wilde een vintage-achtige krans maken en vond bij de action een doosje met vintage-achtige kerstballen. Zo plastic als ik weet niet wat maar dat is voor een brokkenpiloot als ik ben wel erg handig!
Ik moet ineens weer terugdenken aan een ex-vriendje waar ik mee ging shoppen voor kerstballen bij de Hema.
Geen idee meer waarom maar hij beweerde van één van de ballen dat die van plastic was.
"Echt niet!" was mijn antwoord.
"Kijk."zei hij en sloeg er zachtjes mee tegen de rand van de bak. De bal lag in honderd stukken op de grond.
Hij schaamde zich dood! En ik nog meer! Ik ben nooit zo goed geweest in het uitzoeken van een goede man :-).


8 comments:

http://truutske.blogspot.com said...

Oh joh Lisette, ik vind je kerstkrans zo vrolijk en zo'n leuk idee. Goed hoor.
Moest wel even (glim)lachen om je laatste zin hoor:)!!!

Willy's creations said...

Wow dat ziet er prachtig uit...heb genoten van je verhaal er bij...lol.

Groetjes,Willy

Tania Pelletier said...

I love this one Lisette! You can't even tell those are plastic ornaments! By the way... I've never been good at picking men either! ;)

Tania

Marjanne said...

Dit kriterium voor een geode man kende ik nog niet, maar ik ik vind het wel een goeie hahaha en je krans is prachtig!! lekker vrolijk met al die kleurtjes

Riet said...

Schitterendddddd Lisette,al die kleuren zo mooi.
Hoe krijg je het toch voor elkaar.
Die zilveren vind ik toch iets mooier.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis said...

Hallo Liszha,

dank u voor uw berichtje op mijn blogje !!

jij hebt ook aardig wat mooie creaties er op staan hoor!!

Groetjes, Jaimie

Dora said...

Nou en hij is weer helemaal top!

Floortje said...

Ik vind 'm heerlijk over the top, supervrolijk!
Groetjes, Floortje