Monday, December 27, 2004

Kerst in bed! De dagen zijn eigenlijk een beetje aan me voorbij gegaan. Veel telefoontjes van familie en sms-jes van vrienden. Waarschijnlijk vonden ze het zielig dat ik alleen op bed lag met kerst maar eerlijk gezegd kon het me niet minder schelen. Langzaam aan gaat het beter maar natuurlijk lang zo snel niet als ik zou willen. De arts had 10 dagen voorspeld dus hou ik daar maar een beetje aan vast.
Veel spannends heb ik op dit blog dus niet te melden maar gelukkig heb ik mijn foto's van mijn laatste vlucht Barcelona nog.
Toen ik aan boord kwam zag ik dat er een kist van Finnair naast ons stond. Op mijn stopje Lapland heb ik er daar nog nogal wat van gezien. Toen ik naar achteren liep zag ik overal in het gangpad sterren liggen die wij bij de engelse kindertjes op hun gezicht en in hun haar geplakt hadden. Het was de kist waarmee we naar Finland zijn geweest! Wat een toeval.
De Finnair kist werd gede-iced. Tijd voor wat foto's.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ik heb het al zo vaak gezien maar het blijft mooi. Volgens Wiendeld (Groningen) heb je 's avonds wel even een lekkere douche nodig.

Hieronder nog twee foto's van de nadering op Barcelona.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


No comments: