Monday, November 08, 2004

Image Hosted by ImageShack.us

Wat een heerlijk rustig vluchtje vandaag weer. Niet dat we niks te doen of weinig passagiers hadden. Nee, dat niet. Maar ik was vandaag nummer 2. Bij andere maatschappijen heet dat ook wel assistent purser. Er was een purser opgeroepen uit standby die seniorder was dan ik.
Toch wel eens lekker hoor, wat minder verantwoording. Alleen al bij het instappen. Ik hoef niet te tellen, geen problemen op te lossen, niet voor de cockpit te zorgen en niet in de gaten te houden of we ons slot wel gaan halen.
Ik lach vriendelijk naar de passagiers, neem nog een slokje thee en kijk eens om me heen.
Wat een rust!

Morgen vertrek ik om 15.30 met de taxi richting Maastricht en leggen we 's nachts ons hoofd te ruste op een kussen van het NH Hotel. Wat een verwennerij weer! De volgende dag echter hebben we een lange en zware dag voor de boeg met een Sharm el Sheikh en Hurgada driehoek.
Image Hosted by ImageShack.us


Daarna weer lekker naar dat mooie NH Hotel. Woensdag hoeven we ons pas aan het einde van de middag te melden om een vluchtje Maastricht-Rotterdam te doen. Daarna met de taxi naar Amsterdam. Debriefen en naar huis!
Dan nog een Barcelonaatje en mijn weekend is begonnen.
Met een heleboel meiden uit Alphen gaan we tapas eten en dan Alphen onveilig maken. We gaan uit voorzorg maar met de fiets. Ik hoop dat het een leuke avond wordt. Ik zal zeker wat foto's plaatsen hier!

No comments: