Friday, November 26, 2004

En ja hoor........het was krabben gisterochtend. Maar ik heb echt de meest geweldige auto gekocht. Na een minuut of 2 de aanblazer op hoog te hebben gezet hoef je de voorruit alleen nog maar schoon te vegen en de twee zijruiten grotendeels ook. De achterruit heeft natuurlijk een geweldige achterruitverwarming en ontdoet zichzelf helemaal van ijs.
En joepie de poepie. Als je gaat rijden blijft de binnenkant gewoon schoon. Ik kan gewoon vrij uit ademen zonder dat de binnenkant beslagen raakt.
I love my new car!

Luxor en Hurgada. Het blijft een draak van een vlucht maar als je leuke collega's en niet te vergeten vriendje Gerben bij hebt dan is het eigenlijk best leuk allemaal.
Als je dan met het uitstappen passagiers hebt die je een hand geven dan weet je dat je het goed gedaan hebt en je je target bereikt hebt.

Over handjes geven gesproken:



Overigens hebben we altijd wel de neiging om een beetje teveel van het goede mee te nemen op zo'n lange vlucht. Een kleine greep uit onze noodvoorraad:




De landing op Hurgada bij zonsondergang:



Op Hurgada gaf ik het purserstokje over aan K. voor de inbound vlucht. En dat heeft ze geweten.
Het toilet vóór is constant bezet geweest door een man die alleen maar zieker en zieker werd. Van het toilet afkomen was eigenlijk geen optie. Ik heb dat trouwens nog nooit eerder meegemaakt. 5 uur heeft deze man op het toilet gezeten. Hij werd zieker en zieker en uiteindelijk is dan ook door K. en de captain besloten om op Schiphol de ambulance te laten komen. Via de servicedeur is hij door de ambulancemedewerkers de trap afgeholpen en op de brancard gelegd.
Ongelooflijk hoe iemand ogenschijnlijk gezond aan boord kan komen en vervolgens als één hoopje verzwakt mens na 5 en een half uur vliegen van boord gaat.
Hopelijk gaat het vandaag al een stuk beter met hem.

Teruggekomen op Schiphol ging iedereen als eerste zijn/haar schema uit het postvak halen. Iedereen van onze crew had een leuk stopje op zijn/haar rooster. En..........joepie de poepie............Gerben en ik gaan samen vier dagen naar Egypte! Drie daarvan zitten we in Sharm el Sheikh en 1 in Luxor.
Gerben heeft onze culturele tripjes al gepland.
Dit is natuurlijk wel iets om naar uit te kijken. Ik denk dat ik alleen héél erg goed op ga letten op wat ik eet.

No comments: