Saturday, November 20, 2004

Vijf voor vijf vanochtend. Terwijl het grote deel van Nederland in diepe slaap is parkeer ik mijn auto en loop naar het gebouw. Het is nog donker. Soms realiseer je je ineens weer wat een raar beroep je eigenlijk toch hebt.
De reis ging vandaag naar Antalya, zowel heen als terug helemaal vol. Veel golfers. Zo'n 83 extra golftassen.
Ik hoorde dat er veel beginners bij zaten en dat ik ook nog wel mee kon. Helaas, ik denk niet dat mijn baas dat had gewaardeerd.

Voor de eerste keer van dit seizoen zat ik weer op een kist die gede-iced moest worden. Een groep leerlingen die er zo'n 25 minuten over gedaan hebben. Daarna zijn we naar de de Polderbaan getaxied. Alles bij elkaar zo'n 50 minuten te laat de lucht ingegaan.
Toch hebben we, ondanks de lange vluchtduur op de inbound vanwege tegenwind, veel tijd in kunnen halen door heel snel om te draaien.

Morgenavond gaat de vlucht naar Barcelona en begint mijn weekend alweer. Lekker!

No comments: