Tuesday, March 06, 2012

Gay marriage


Peter and his boyfriend are getting married in August and to celebrate the occassion he hosts a challenge with the theme gay marriage with a beautiful price for the winner.
I instantly knew I wanted two faces facing eachother on a tag (Peter loves the TH tags). But it was so difficult to find a picture like that so I mirrored this face in Paint Shop Pro.
To resolve the problem of this man marrying himself  I like to think that this guys are soulmates and I call it Two true lovers become One. Problem solved :-).


Pin It

Peter en zijn vriend gaan in augustus trouwen en om dat te vieren heeft hij een challenge in het leven geroepen met als thema Homohuwelijk. Peter is gek op de TH tags dus ik dacht gelijk aan een tag met twee mannengezichten die elkaar aankeken. Maar vind maar eens zo'n plaatje. Dus heb ik deze man gespiegeld in Paint shop Pro.
Nu had ik wel een probleempje want welke man trouwt nu met zichzelf? Ik denk met mijn romantische ziel dan ook maar dat het soulmates zijn en ik noem het Two true lovers become One.
Probleem opgelost :-)





Tip: Alle koperen dingetjes zijn trouwens van een ketting die bij Zeeman in de uitverkoop was voor 1,50.

Peter and hubbie to be....................CONGRATS!

Peter en aanstaande................GEFELICITEERD!

10 comments:

AppleApricot Wen said...

Mooi gedaan joh!
Leuk dat jij ook al kettingen aan het slopen en hergebruiken bent, ik heb er ook net eentje uit elkaar gehaald :)
Nog even over Photoshop: ik gebruik de veeeeeeeeeeel goedkopere versie van Photoshop Elements. Kan je hartstikke veel mee!
Liefs en fijne week weer, Wendy

Marjanne said...

super zeg!! dit is een hele mooie tag! mooi ie bedeltjes, en de kleuren... helemaal perfect

Unknown said...

Ik vind hem super gaaf en heel leuk gedaan ook!
groetjes,Lean

Martha said...

Wow, Lisette, wat een prachtige tag zeg!! Heel mooi gedaan, prachtige kleuren en die afbeeldingen zijn super goed bedacht zo!
Groetjes,
Martha

Dora said...

Dit heb je echt top gedaan!

Anonymous said...

Really beautiful tag! And lovely details and embellish.
Hugs xx

Elly said...

Ik vind de tag ontzettend mooi,ja voor scrappen moet je overal je ogen open houden....je weet maat nooit!

farmhouse-story said...

such a fab tag, lisette--LOVE the 2 faces,esp., but all the elements make an awesome design:)

Frederique said...

I love these they are absolutely gorgeous and truely original. well done!
Freddie x

Frederique said...

Wow I love these, they are absolutely gorgeous and truely original. Well done!
Freddie x