Sunday, June 30, 2013

Congrats for Marjanne



Afgelopen maandag was Marjanne jarig. Ik heb haar deze kaart gestuurd, ik hoop dat hij in één stuk aankomt en dat de rozen er niet afvallen. Ik heb er wel een bubbeltjesplastic enveloppe omheen gedaan maar het moet helemaal naar Parijs en de rozen waren nogal groot.
Ik ga in Juli een weekje naar Picardië waar Marjanne en haar Gégé een heel mooi huis hebben en zie er nu al naar uit.
Mijn moeder en ik hebben er een huisje (gîte) gehuurd.

Last Monday was Marjanne's birthday and I made her this card, I hope it arrived in one piece and that the roses didn't fall off. It had to travel all the way to Paris.
In  July we rented a house (gîte) in Picardië where Marjanne and her Gégé have a beautiful house. I can't wait to go there again and see them.


4 comments:

Anneke said...

oh wat gaaf dat je naar Picardie gaat.
ik weet dat marjanne daar een huis heeft en heb er al eens post heen gestuurd en heeft ze mij foto,s laten zien.
doe haar maar de groetjes van mij ( An uit harderwijk ) en wat heb je een prachtige kaart gemaakt.
ik wens je daar een hele fijne week en liefs van An

Jenneke said...

Zo, dat is nog eens een originele kaart zeg!! Met èchte rozen erop, prachtig hoor!

Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen!

XXXJenneke

Marjanne said...

ja de kaart is super overgekomen, hij heft er iets langer over gedaan, maar hij is heelhuids! En héél mooi!
Inmiddels zijn jullie hier in Picardie en hebben we al een gezellig avondje achter de rug!! Gezellig!!!!!

Michelle said...

This is just gorgeous I have missed stalking your blog LOL