Monday, May 14, 2012

Lollige Lollieswap


At the Nederlandse Swappers (dutch swappers) we had a lollieswap this time. I loved the theme.


Bij de Nederlands Swappers hadden we dit keer een Feestelijke Lollieswap. Ik vond het zo'n leuk thema dat ik zelf ook weer eens meedeed.



I was happy to be linked to Wendy. We recently picked up mailing each other privately and I loved making the swap for her. We seem to love the same things and we can share our love for photoshop.
Her blog is really worth a visit.

Ik was blij verrast aan Wendy gelinkt te zijn omdat we sinds kort ook privé mailen en we dezelfde smaak lijken te hebben en allebei gek zijn op photoshop.
Het is echt de moeite waard om haar blog eens te bezoeken.



Papier en flesje van Action. Foto uitgescheurd uit boek.



Wendy told me her son loves Cars so I sent him a little thing as well and he was very glad with it Wendy told me. She even sent me some photos from her lovely son.

Ik had van Wendy gehoord dat haar zoontje gek is op Cars dus heb ik voor hem ook een lollie bijgevoegd. Hij was er erg blij mee, mailde Wendy me. Ze stuurde me ook een paar foto's van haar ventje.


I printed the lolliecover on fabric from EQ printables so if she wants she can sew it onto something like a t-shirt or bag.

De lollieverpakking heb ik op stof van EQ printables geprint zodat ze het eventueel op een t-shirt of tas ofzo kan naaien.


Groetjes Lisette

8 comments:

Juls said...

all your creations are just gorgeous! hugs Juls

Daphne said...

Jee zeg, WAT ONTZETTEND LEUK!!!!
Jullie hebben er idd een "feestje" van gemaakt dit keer.
Groetjes, Daphne

Jacqueline (Sjakkie) said...

Leuke swap, wat een prachtige creaties! Jammer dat ik met vakantie was, kon dus niet meedoen.
Groetjes van Jacqueline

Elly said...

Over en weer prachtige dingen gemaakt,een succes!

Groetjes Elly

Unknown said...

Gave swap en een super leuk idee ook.
groetjes,Lean

Marjanne said...

je hebt je heerlijk uitgeleefd!!fantasitsch en wat lief dat je er ook een voor haar zoon maakt heb

Riet said...

Wat heb je dit schitterend gemaakt Lisette.
Liefs Riet.

AppleApricot Wen said...

ha, en ik was de gelukkige ontvanger van al dit moois! En Sam natuurlijk. Die zijn lollie allang op heeft. Ik denk niet dat ik de mijne ooit zal kunnen opeten hoor, veel te mooi! En echt zo super lief van je dat je ook wat voor Sam had gemaakt en mooie dingetjes had meegestuurd. Hij was er zo blij mee dat hij gelijk ook wat voor jou wilde maken. Het was weer gezellig swappen Lisette, dank je! xx