Wednesday, October 20, 2010

In love with a bracelet.

Jody at A home and Heart blog always inspires me. I love her stuff! And now I am totally in love with this bracelet she made. And you know what? She is giving it away! I am keeping my fingers crossed but ofcourse I also want you to win it and want to share her give away with you.

Ik ben echt gek op alle spullen die Jody van A Home and Heart blog maakt. Ik ben echt verliefd op deze armband. En weet je wat? Ze geeft hem weg! Ik hou mijn vingers gekruist, ik wil hem zo graag winnen maar gun hem jullie natuurlijk ook en deel deze giveaway dus hier met jullie!

6 comments:

Nicoletta said...

Wow!!! the bracalete amazing me! It's so cute! I love,love, love it:-)
Un grande abbraccio
Nicoletta

http://truutske.blogspot.com said...

Hay Lisette, wil je je emailadres aan mij doorgeven dan kan ik je de uitleg geven over je vraag betr. printen/stof. . Mijn email adres staat aan de rechterkant van mijn blog.
Fijne dag, Trudie.

Marjanne said...

Jaaaa ik ben er ook zo verliefd op....

Dora said...

Ik duim voor je mee, ik draag geen sieraden maar deze is heel erg mooI!

Home and Heart said...

You are always such a sweetie! Thank you!!

Juls said...

just beautiful!!! Hugs Juls