Monday, July 18, 2005


Ik weet het, het is hier een beetje stil en saai. Nee, er is niks aan de hand. Ik heb gewoon ff geen zin om te schrijven. Het is een druk seizoen en ik vlieg veel en lang, misschien heeft dat er mee te maken, geen idee eigenlijk.
Gisteren na een vluchtje richting Rotterdam gegaan om te gaan barbeknoeien bij een jarige vader. Gezellig maar ik zat er wel een beetje gaar bij.
Bij het weggaan, tas al over de schouder maakte mijn nichtje nog even deze foto van haar gare tante.
Vandaag had ik gepland de middag op het strand door te brengen maar zoals meestal als ik vrij ben verschuilt de zon zich achter de wolken. Gelukkig heb ik vorige week wel van de zon mogen genieten op het strand van Noordwijk, samen met mijn moeder.
Vandaag ga ik dus maar iets later richting Zandvoort en ontmoet Mo daar en wie weet breidt de groep zich nog wel uit, de sms contacten gaan heen en weer op het moment.

No comments: