Thursday, July 08, 2004

Morgen om 03.55 melden voor een Tenerife. Hmmmmmmmmm..........ik ben niet echt gek op vroeg opstaan, geef mij maar de avondvluchten.
Bovendien slaat de slaap snel toe op die hele vroege vluchten. Vooral op een vlucht van een uurtje of 4, zoals deze.
Als je klaar bent met de service hou je nog een uurtje of 2 over voor je weer eens wat kan doen, heeeeeeeel saai.
Maar morgen ben ik tegen de verveling bewapend met scoubidour touwtjes en printjes met uitleg die ik van deze site heb gejat. Kan ik lekker meedoen met de kids aan boord.
Vorige week had ik zo'n 26 kids aan boord waarvan er 23 druk aan het scoubidouren waren. Hoe bedoel je, rage?
Maar ik heb het die kinderen wel aan me uit laten leggen en hoewel het geen enkel ander nut heeft dan pure bezigheidstherapie en totaal nergens toe dient vind ik het ZO leuk om te doen.
Morgen ga ik leren een helicopter te maken.
Welterusten!

No comments: