Tuesday, July 27, 2004


Chica is bij de dierenarts voor een röntgenfoto en ik zit met een knoop in mijn maag. Ze loopt een beetje mank en volgens de dierenarts is het echt minimaal. Volgens mij ook maar ze doet het nu al een tijdje. Antibiotica hebben niet geholpen. Dan maar foto's, er moet toch iets zijn.
Over een minuut of vijf mag ik bellen of ze al een beetje wakker is uit de narcose. Ik hoop het maar. Ik vind het niks dat ze er niet is.

17.30
Chica heeft last van artrose, daar valt weinig aan te doen. Zal ze mee moeten leren leven. De dierenarts heeft me wel een potje met een nieuw soort medicijn meegegeven, geheel plantaardig. Het is nieuw en komt uit Australië. Ik mocht het gratis meenemen om uit te proberen. Ik hoop dat het haar wat verlichting geeft.
Ze mag pas morgenochtend weer wat eten en loopt nu nog wat wankel door het huis, vanwege de narcose.
Ze heeft zo'n beetje overal in huis gespuugd dus loop ik constant met een doekje achter haar aan. Hoewel ze nog wel een beetje suffig is gaat het verder goed met haar.


No comments: