Tuesday, April 23, 2013

Bingo en Bloemen



Met het prachtige papier van een vintage blok van de Action en dat lieve kattenplaatje dat ik allang geleden uitknipte en zo graag nog eens wilde gebruiken maakte ik deze kaart.

Some vintage paper and this sweet image with a cat that I cut out ages ago and always wanted to use for something I made this card.


Ik maakte deze kaart met in het achterhoofd de Bingo van Hobby Vision Design Team (bedel-knopen-lint/kant) en de Bloemenuitdaging van de Dutch Card Lovers.

Update 28 april 2013: Ik sta in de top 3 van de Dutch Card Lovers! De ingenieuze kaart van Crejabeja heeft terecht gewonnen.

13 comments:

Unknown said...

Zier er leuk uit, gezellig is wat bij me opkomt
Tineke

Daphne said...

Wauw, wat een bloemen pracht zeg!
Knap werk.
En dat plaatje is idd schattig!

Juls said...

Wow this is gorgeous!! Hugs Juls xxx

Angèle said...

Hoi Lizette;
Leuk dat we elkaar zo weer eens tegenkomen ;) Ik vind je kaart echt super gedaan. Er is enorm veel te zien en met mooie details. Heerlijk om je zo uit te leven!
Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Caroline said...

Hoi Lisette,
Prachtig Vintage kaartje in aparte maar wel mooie kleurtjes! Leuk dat je meegespeeld hebt in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Katootje55 said...

Het is inderdaad mooi, dat vintage papier van de Action. Ik kon de verleiding ook niet weerstaan...
Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!!

Groetjes,
Toos

anja curvers said...

Mooi hoor gaaf uitgevoerd en bedankt voor je bijdrage aan DCL.

Dora said...

O wat is die weer enorm mooi!

!neke said...

Mooie kaart!'combi van materialen super!
Groeten !neke

Marjanne said...

Prachtig!!!! En hele mooie creatie

Ellen said...

Wat een leuke en vrolijke bloemige kaart!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Anneke said...

wat prachtig is dit en zo mooi uitgevoerd.
en in hele warme kleuren en mooie details.
lieve groetjes An

Marjanne said...

deze is super zeg!! voor mij heb jij de eerste plaats!!