Thursday, August 02, 2012


I got this beautiful pink napkins from a friend, For her own home she bought bleu ones. She thought I woulnd't like them but when I saw them I had to nick some.
I made this board on which you can pin, for example, photos or notes.

Van een vriendin kreeg ik prachtige rose servetten. Voor zichzelf thuis, had ze blauwe gekocht. Ze dacht dat ik ze niet leuk zou vinden maar toen ik ze zag moest ik er gewoon een paar jatten.
Ik maakte er dit bord mee waar je bijvoorbeeld foto's of notities mee vast kan zetten.


These look like canvasses I made before. Ofcourse they do. I used the same napkins that I modgepodged on the canvas.
This time however I added hooks to hang something on. Keys for instance.

Deze lijken erg op canvasjes die ik al eerder heb gedecopatched. Ik heb dan ook precies dezelfde servetten gebruikt maar deze keer heb ik er haakje aan toevoegd zodat er nog iets aan opgehangen kan worden.


6 comments:

Riet said...

Wat ben je toch een kanjer,je ook toch ook alles.
Echt schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Marjanne said...

super leuk, vooral die ondersten om sleutels aan te hangen, een heel mooi idee voor mijn nieuwe flatje!

Georgianna said...

These are really beautiful, Lizette. I especially like the texture and aged look. You've inspired me to try something like this!

Hope you are well.

Georgianna

Lin said...

Wat superleuk! Je hebt bijna n nieuwe volger:) ttp dit berichtje met mn telefoon. Op de laptop ga ik even vrienden worden.

Liefs

Lin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
San Kado said...

Ohhh dat gaat helemaal goed komen morgen.. Die hartjes in geuren en kleuren wat zal dat een gaaf gezicht zijn!!!! leuk leuk leuk!! en die ondersten WAUW.. heb even een bakje gepakt.. druip druip.. leuke sleutelopbergers!!!!