Sunday, December 04, 2011

Sinterklaas Swap


Thanks Roxanne for the beautiful box you made me to put our Sinterklaas swap in. It is gorgeous.
If you would like to know all about our Sinterklaas tradition, I found this funny page (in english) that tells you all about it and jokes around with us dutchies but hey, I don't mind.

Roxanne, bedankt voor het prachtige doosje waarin je de sinterklaas swap had verpakt. Prachtig gewoon!
Ook een keertje swappen? Ga naar de nederlandse swappers.
 

And ofcourse I am very happy with the lovely present inside.

En natuurlijk ben ik hartstikke blij met het kadootje, het kwam van mijn verlanglijstje. Super!


And a Sinterklaas poem.
Unfortunately I can't find the photos of what I sent.

En ze heeft echt haar best gedaan op dit gedicht. Ik ben zelf niet zo'n ster in dichten en vind die van haar echt knap gemaakt.
Ik kan helaas de foto's niet meer vinden van wat ik aan mijn swapmaatje heb gestuurd.


I also got this beautifully packed crocheted flowers I got from Marjanne for driving her to the swappers meeting. Thanks Marjanne!

Ook net ontwikkeld, ze zaten nog op het rolletje, deze foto van de gehaakte blommen die ik van Marjanne kreeg, prachtig verpakt! Altijd leuk als iemand je niet zomaar iets geeft maar er aandacht aan besteed. Dank je wel Marjanne!
.

And while I am at it I want to show you the gorgeous heart Guida made for Sandra, Marjanne and me for hosting the swap.
It hangs in my living room, I love it.

En als ik dan toch bezig ben wil ik jullie nog even het prachtige hart laten zien dat Guida voor Sandra, Marjanne en mij had gemaakt omdat wij de swappersmeeting hadden georganiseerd.
Ze verkoopt ze ook in haar webwinkel (blanco dan hé). Klik hier.

8 comments:

Claudia said...

Wat een prachtige cadeautjes heb jij gekregen zeg. Ontzettend leuk!

Groetjes, Claudia

Anonymous said...

Now i know more about Sinterklaas, thank you for the link Lisa!
Your goodies are fab, i can see it was a great swap.
Hugs xx

San Kado said...

Wat leuk dat sinterklaas ook bij jou is geweest!!!!

Joepie... wat leuk!!

En oh ja het hart...hij is zoo gaaf gemaakt door Guida en ZOO lief!!

Dora said...

Wat een schitterende creatie, zo leuk!

Martha said...

Wat heb je mooie cadeaus gekregen zeg!!! Wat jammer dat je die foto niet meer terug kunt vinden :-(
Groetjes,
Martha

Juls said...

such fabulous makes!!! Hugs Juls

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een prachtige cadeautjes en creaties heb je ontvangen, erg leuk allemaal. En bedankt voor de leuke Sinterklaasswap, vond het super!
Groetjes van Jacqueline (Sjakkie)

Anja said...

Wat een leuke swap zeg.Daar kun je wel weer wat mee.

Lfs